Fredrik visar vägen




Till en början då vi var i Spanien, så var det jag som fick visa vägen, Robin och Håkan vågade knapp ens köpa en cigarett utan att hjälp!
Men men, de insåg till slut att det går lika bra att bara vifta med händerna för att beskriva något på ett språk man inte kan!

Nu har jag lämnat Spanien och är i Sicilien. Varmt, trevligt och fint!
Har blivigt mindre rädd för Italienarna nu, eftersom de är så grymt trevliga!

Frågade en snubbe om vägen till hotellet, och han skulle precis hoppa in i sin bil för att visa mig vart det var då min GPS började fungera och han kunde klicka destinationen på kartan!

GPS:en är helt underbar, men då man har fel adress kan det vara svårt för även en väldigt fin GPS att hitta vägen!

Inser för övrigt att jag aldrig kommer att bli lika konsekvent som
Robin att skriva i bloggen. Jag kommer alltid att vara en periodare!

Tack och Hej.

Kommentarer
Postat av: Pappe

Jodå, nog fick man vifta och vinka en del för att få spanjorskorna att förstå att man sökte efter conjo.



I övrigt kommer du faktiskt aldrig bli lika konsekvent på att skriva blogg som jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback