Årets bästa dag

Nu är allt som det ska vara.
Hur ska det då vara?
Jo, bloggen.
I början av min blogg hade jag tänkt att alltid ta ett fint kort med min systemkamera till varje blogginlägg. Men så gick systemkameran sönder, depp depp, inga fler fina systemkamerabilder.
Så jag gjorde det bästa av situationen och tog de kort jag kunde med vad jag hade till hands!
Funkade det med, men det har ändå inte varit riktigt som det ska vara...
Men nu har det blivigt ändring på det! Allt är som det ska vara, jag har en systemkamera igen!!


I helgen var det fest i Jörgens stuga. Snacka om underbart. Rent ett paradis!
Med både sjö och badtunnebadande, solande, grillande, ölande, och sjungande, allt med de bästa vännerna i världshistorien, man bara myser!




Öl.  Kall öl.  Iskall öl.



Så nu får man längta till nästa år då alla ses igen!
21:a februari, spikat i kalendern.

Snart är min lunch slut. Måste hinna ta en kaffe innan dess.

Kommentarer
Postat av: Pappe

Iskall San Miguel. Finns det något bättre? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback