Några läsare!

Min blogg har aldrig varit speciellt välbesökt, det har varit familj och några kompisar som läst, vilket alltid dugt för mig. Efter att jag lade upp en video från iron Maiden konserten i Mumbai på youtube har jag fått några fler besökare än 3 per dag, Hehe, kollade igår och såg att jag fått 14000 besökare per dag efter förra helgen! Min youtubefilm hade dessutom haft 74 000 (!) tittare! Inte dåligt.

Nu sitter jag uppe i Himalaya och jobbar, finns inte internet på flera mils avstånd, så jag skriver från

Man kunde inte skriva hur långt inlägg som helst från telefonen,


i alla fall så hade det rasat lite på vägen i morse, Hehe, indierna är inte så duktiga på att göra vägar, stup på båda sidor om vägen, lerigt krokigt och jordskred som rensar bort vägen ibland,
ja och så rasar det nu sten uppifrån också!
Nu ska jag jobba vidare.
 Tjo.
Rasad väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback