Fördomar

Jag gillar inte ordet "fördomar". Det låter så slutgiltigt.
Jag har inga fördomar, men däremot föråsikter.
Föråsikter är ett mycket bättre ord.
Sådana har man ju för att kunna förbereda sig på det man inte har någon aning om!
Kan vara sunt, men man måste vara förberedd på att ändra åsikt.

Så till Chile!
Man hade ju en tanke på hur det skulle vara, typ skitigt,  fattigt och allt sådant där.
Vadå, det är ju långt borta och i sydamerika.

Fast snacka om fel jag hade!

Chile är hur fint som hellst! Som ett spanien fast med högre berg och folk som pratar otydligare!
Ja, och så flörtigare tjejjer! :D

Fast sådant har jag inte tid med. I morgon åker jag hem till snön!!

La Confluencia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback