Utkast: Tjo och ...

Tjo och hej.

Idag har jag egentligen inte mycket att skriva, men tänkte skriva i alla fall!

Har målat badrummet i min nya lägenhet, andra och tredje lagret åkte på, så nu kommer badrummet att vara vitt i stället för mingrönt!
man såg rent illamående ut då man såg sig i spegeln då rummen var mintgrönt!
Blev enorm skillnad! Tog dock lite tid! Säkert ett par timmar per lager!

Sen upptäckte jag värsta grejjen med min lägenhet! Jag kan ta mig från min nya lägenhet till Subway utan att gå utomhus!!
Iofs är det 10 gånger så långt, och tar säkert 20 gånger så lång tid, men skulle det vara väldigt kallt eller utegångsförbud pga någon gasläcka, så kommer jag alltid att kunna ta mig till subway för en Steak and Cheese!!







Idag blev det bara en bild på några moln idag.. fin bild, tycker jag! Brukar sällan bli så bra när man tar kort på himmelen!


Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du ska väl inte till Subway?! Du ska ju bli en friskis och svettis!

2008-08-20 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback