Lite bilder från Kanada

Jag hinner inte skriva så mycket nu, ska iväg till mässan igen, men här är kommer några bilder




Bild tagen mot toronto från bilen, man ser CN-tower, ett 533 meter högt torn som det rasar is från just nu, farligt, farligt!
kanada toronto




Hotellet som vi bor på, ganska centralt, väldigt kallt och blåsigt.
Kanada royal york



Jag och Janel står i kö för att anmäla oss till mässan
kanada jag och janel




Viktigt vetande som man måste läsa varje gång man kör bil
kanada backspegel




En skyskrapa
kanada skyskrapa



Nästa gång ska jag skriva om Torontos gigantiska underjordssystem, de iskalla vindarna och kanske något mer.

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad roligt att se, hoppas du har/hade det bra där borta! Vad händer i sommar då, kommer du upp någonting!? Är du morbror Fredrik än???

2007-04-11 @ 18:35:56
Postat av: Hans bandage

Längesen du uppdaterade nu Fredrik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback