Svenska rockfestivalen

Min fina systemkamera är paj, så det blir inte så mycket inlägg nu för tiden.
Okej,det var en dålig ursäkt, men den funkar.
Tanken var ju att jag skulle ha någon fin bild i varje inlägg...
Aja, jag snor en bild från broders kamera, så blir det något i alla fall!

Nu har man i alla fall gått färdigt skolan.
Nästan i alla fall. Har lite småpyssel som jag måste få klart.
Ringen har man i alla fall fått, mmm.. guld.. my precious....


Ringen
image49


Okej, är man bäst på att ta  bilder, så kan det bli rätt bra bilder med brorsans lilla minikamera. Canon ixus 50 heter den.

Så då var det avklarat.

Var på Sweden rock i helgen, helt okej, dock lite stressat, missade dessutom torsdagen pga min examen, så det blev en kort visit.
Torsdagen som dessutom var kvällen för de absolut bästa banden...

Rolig stämning, skoj folk, alla trevliga, superfräscha toaletter, och så träffade jag masssa folk jag kände!
Såg min kusin Simon på första gången på något år, riktig rocker har han blivigt! *stolt*
VEM lärde Simon det första ackordet på gitarr? jo, jag. D-moll.
Så jag lade grunden till allt han kan nu, och idag är han som en gud på gitarr.



Här sitter jag och Simon och dricker lite... the. mm.. the.
image50

Det var allt jag kände för att skriva idag.
Jag vill ha en ny kamera.. Eos.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hallå! kolla vem man hittar ute i etern! =) Va roligt!!!!!!!!
Sweden rock där ja! Backstage...ajjabajja!! =D
Tur att du hade en Anna som kunde hjälpa dig ut!! Hahahahaha! Kramar på dig

2007-09-21 @ 00:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback