läxor med kaffe

Klarblå himmel när vädertanten lovade storm. hrmpf.

Här sitter jag över mina papper och skriver blogg istället för att plugga på någon av de FYRA tentorna som jag har nästa vecka... Geoteknk, Prospekteringsgeoligi, Mineralteknik och Bergmekanik.
Skoj.





Kaffe och plugg
.läxor med kaffe

Jag är lite less på att plugga, ser verkligen fram emot då  tentorna är över och mitterminsmiddagen hägrar!
Då kommer min bror på besök, så då kan det bli redigt partaj!

Veckan efter det flyger jag hem till norrland, så då blir det troligtvis ett partaj då också!

En ny telefon råkade det också bli i veckan!
Var så ruskigt less på alla motorolans konstiga egenheter, så jag köpte en sonyericsson z610i

Hittils är jag ruskigt nöjd, men jag misstänker att den kan bli repigt lätt om jag inte är väääldigt försiktig! Så jag tänker använda mitt fodral hela tiden!

Troligtvis kommer jag aldrig att köpa något annat än sonyericsson i framtiden!
Leve sonyericsson!



En bild på min nyaste telefon hittils!
z610 stängd





En till bild
z610 öppen


Fast Sony är jag lite besviken på. Hade förbeställt ett Ps3 från
lik-sang, men hu hade tydligen Sony stämt lik-sang på en massa pengar eftersom de inte gillar att lik-sang skickar deras japanska och amerikanska produkter till europa, och detta har gjort att de blivigt tvugna att stänga..
Förstår inte riktigt varför de måste vara så kinkiga!
Om någon tar sej besväret och beställer ett ps3 från hongkong, så borde man väl få göra det? Man betalar ju för apparaten och sen spelen, och Sony tjänar pengar!
Först sabbar de världsreleasen genom att släppa den europeiska versionen ett halvår senare, sen ser de till att affären där man kan köpa japanska och amerikanska versionerna stänger!
Fy på er, Sony!!

Jag får köpa ett Wii istället! Eller kanske till och med ett X360...

Eller, så ber jag min kusin köa ett ps3 i amerika, så får min faster ta med sej den då hon kommer hem! :)

Tack och hej!



Kommentarer
Postat av: Josefina

Grattis till din nya mobil, och att dina tentor är över!

2006-11-08 @ 21:14:27
Postat av: Jenny Marklund

Skitsnygg mobil! Den bara RÅKADE följa med hem från butiken! =)
Så nu är det bara en vecka kvar till jul, slutspurten! Ska bli så skönt med lite lov! Är du på väg hemåt snart!? Sköt om dig tills vi ses!

2006-12-18 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback