kritte på bilen

Idag var teknikern förbi hos mej och skulle koppla in telefonen, så nu har jag fast telefoni!

Vad trevligt.

telefonkontakt


Varför ska man ha fast telefoni då? Det är ju gratis att ringa mellan teliamobiler, och det fasta abbonemanget kostar ju skjortan!

Svaret är: Bredband!

Utan fast telefoni, så kan jag inte skaffa bredband!

Så efter att jag skaffat mitt telefonabbonemang, så ringde jag bredbandsbolaget och beställde deras paket istället!
Snacka om virrigt samtal!
Först fick jag ge alla mina uppgifter till nån tjej som pratade som om hon hade ett paket muffins i munnen, och när jag gett alla mina uppgifter och trodde att allt var klart, så sa hon något om att jag redan hade ett abbonemang sen tidigare, och att jag kanske kunde återaktivera det... Sen blev jag vidarekopplad med SJU minuters samtalskö att vänta mej igenom... Blääää... har man kommit fram en gång, så borde man väl slippa sitta i kö IGEN??
Aja, snubben jag kom fram till hade ingen aning vad jag menade med allt jag försökte förklara, så jag fick ta allt igen...
Hoppas det ordnar sej nu, och att jag får bredband snart! :)



Kritte ska sälja sin bil

En volvo 240, som han ska sälja för några tusen, vi tog några bilder på bilen förra veckan, och jag känner mej nu tvungen att lägga upp en av bilderna här! Sexy Boy!




Bil till salu!
kritte på bilen


Det var allt jag hade att skriva idag. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback