Höstväder

Så var hösten här, sommarens värme har försvunnit och det regnar nästan varje dag, här sitter jag fortfarande i skolan och idag har försökt förstå geotekniken...

Så vad är bra då?
Jo! Nu behöver man inte längre ha dålig samvete av att sitta inne och sega framför någon film på kvällarna! Och mysighetsfaktorn är faktiskt på topp! Jag gillar att sitta inne i värmen då det är kallt och blött utomhus!
Att vakna lite frusen på morgonen, för att sen ställa sej under det varma duschvattnet, och duscha aldelens för länge!
Det är inte så dåligt det!

Imårrn fyller jag år, och jag hoppas verkligen att ingen kommer ihåg det, eftersom jag då slipper ha dåligt samvete då jag glömmer deras födelsedagar! :p





Höstväder



regn på fönster



Det var inte så mycket jag hade att skriva den här gången, men det är ju bättre än ingenting!

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback