Midsommarafton

Dagarna går, nu känns det som om min 72 timmars ledighet mellan skiften är över, 17 timmar kvar tills jag ska infinna mej på verket.
Känsla just nu: Stress.
Ikväll är det midsommarafton, Jörgen ska ha fest i Jörn, dit ska många av mina kompisar, och de ska supa sej redlösa.
Jag känner stress över att jag inte vet om jag

1.    Sticker till festen, stannar där till kvällens slut och kör direkt efter festen de tjugo milen till Pauträsk för att sova där ett par timmar innan jobbet, eller
2.    Sticker till festen, stannar (och sover?) där till klockan 5 i morgon bitti, då jag måste köra iväg de tjugo milen till jobbet för att kunna infinna mej där i tid, eller
3.    Skiter i festen.

Inget av dessa alternativ känns speciellt klockrena. Jag vet inte hur jag ska göra.

Igår åkte vi iväg till stan eftersom Göran skulle köpa en soffa.
En röd, fin lädersoffa, med nedsatt pris.
Jag kunde inte låta bli att bli lite avundsjuk, det var en väldigt fin soffa!
Precis min stil!
Soffan som jag har i min lägenhet är trasig, sliten, obekväm och lite för liten för att mysa i.
Jag kanske satsar min första lön på att köpa en likadan som Görans?



Peter och Jenny i Görans nya soffa
Görans nya soffa




I natt vaknade jag av ett ljud, och när jag tittade brevid sängen, så kröp det något människoliknande på golvet, och när den upptäckte att jag såg den, så kröp den in bakom stolen jag har i rummet och försökte gömma sej, men jag kunde fortfarande se dess händer… När jag böjde mej upp från sängen, så försvann den i tomma intet, men det kändes ändå som om den satt kvar där och tittade på mej…
Hallucination? Verklighet?
Svårt att avgöra, jag håller nog på att bli knäpp(are)!



Stolen som den gömde sej bakom
Stol i mitt rum



Förra veckan investerade jag i alla fall i en ny telefon!
Egentligen ville jag ha en sonyericsson, men jag blev så less då de lanserade telefoner i september (!), och de har fortfarande inte släppt telefonerna på marknaden!
Hur länge ska man vänta?
Inte så här länge i alla fall.
Telefonen som jag köpte heter Motorola SLVR L7, och den är råsnygg och ganska bra.
Kostade ungefär 2500 med frakt och femhundratolv megabytes minneskort från dustin.se
Jag har dock inte kunnat få igång internet på den. Den har inte stöd för automatiska inställningar, så man är tvungen att knappa in alla konstiga nuffrer och adresser manuellt, och jag har ännu inte hittat hur man ska göra det.
Halebop går det ju inte heller att ringa, man kan endast skicka meddelanden via internet.
Aja, det löser sej, jag är ju så smart, så det brukar ordna sej.



Min nya telefon!
Min motorola



Jag har säkert fått tjugo meddelanden idag, men inte det meddelandet som jag verkligen vill ha.



Det var allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att inte få meddelanden som man verkligen vill ha :(

Postat av: Fredrik

Nä, det är ju inte roligt, haha, typ som då man väntar på ett meddelande, så brummar det till i telefonen, och det är TELIA som säger att man kan skicka gratis MMS på helgfria söndagar mellan 05:00 och 05:15... hrmpf...

2006-07-17 @ 12:14:22
URL: http://kazador.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback